Als basis van mijn merk heb ik geprobeerd een aantal kernwaarden te definieren die het uiteindelijke beeldmerk uit zou moeten dragen.
De basis van het merk:
- Technisch degelijk.
- Eerlijk & Robuust: Een gebruiksvoorwerp
De beleving die het merk de doelgroep zou moeten geven:
- Een haast meditief gevoel waarin je je afsluit voor je omgeving en je jezelf in een soort roes bevindt tijdens het fietsen.
Tijdens het plaatsen van mijn kernwoorden binnen deze driehoek heb ik een aantal dingen niet goed kunnen plaatsen:
-Snelheid, wellicht minder van belang in de merkbeleving omdat het meer gaat om een persoonlijke beleving die voor iedereen anders kan zijn en dus niet perse met een grote snelheid gelinkt hoeft te zijn.
- Tunnelvisie, focus is een beter woord dan tunnelvisie. Er kleven naar mijn mening ook teveel negatieve associaties aan tunnelvisie.
F.
zondag 3 april 2011
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten